Juletid og giveaway på søndag

1. søndag i advent nærmer sig, og mange er i fuld gang med adventskransen, udendørs dekorationer osv.

Jeg har også lavet en del, der er placeret et par steder foran eller ved huset - lige et par stemningsbilleder nedenfor... Ellers bliver der ikke julet så meget herinde på bloggen, men besøg min juleblog, hvor der bliver spredt julehygge, og hvor juleånden flyttede ind allerede i oktober :-) Der er på bloggen giveaway af smukt julepynt nu på søndag (kun faste læsere kan deltage i lodtrækningen - tilmeld dig nu!)






Og dette er, hvad du i denne uge kan vinde på julebloggen.....



Rigtig god weekend :-)

18 kommentarer:

  1. Nu stopper du med alle de misundelsesværdige dekorationer :) Jeg får stress ellers.

    Igen noget julepynt, som jeg aldrig har set før. Hvor er det fra ?

    SvarSlet
  2. Kære,

    Mariana, tak ;-)

    Frøskuffen, hæ, hæ - og tak ;-) Du behøver dog ikke få stress, for det tager få minutter at lave de fleste af de viste dekorationer ;-)

    Pynten er fra Rusland - uglen er dog ny. Jeg ved ikke, hvor den er lavet. Måske i Polen (?)

    Rigtig god weekend til jer begge :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  3. Jeg håber jeg vinder, er helt pjattet med kaninhovederne:) Jeg har desværre ikke pyntegrønt i haven mere efter alle de gamle graner er dejset i vinterstorme, så jeg er ikke igang med kranse og udendørspynt men jeg håber at det kommer i denne weekend.
    Dine dekorationer er bare så flotte og jeg er vild med dine grønne kranse:)

    SvarSlet
  4. De ser fine ud dine dekorationer.
    KH
    Lisbeth

    SvarSlet
  5. Hvor er det smukke og dejligt naturlige dekorationer du har lavet. Det er du bare rigtig god til :-)
    Kh Hanne

    SvarSlet
  6. Kære,

    Lisbeth, tusind tak ;-) Blød ene og mos har jeg også købt inde på GASA.

    Lisbeth og Hanne, tusind tak ;-)

    Rigtig god weekend.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  7. Det er vildt med alle de spændende juleting. Nu fik jeg vist svaret på dine spørgsmål ;)

    SvarSlet
  8. Flotte dekorationer, men de giver mig dårlig samvittighed, jeg er slet ikke begyndt endnu, ikke engang med adventskransen, jeg skal bruge eucalyptus, så jeg håber på et lille mirakel der gør, at torveboden er leveringsdygtig i morgen..... God weekend

    SvarSlet
  9. Kære,

    Frøskuffen, ja, det gjorde du - tak ;-)

    Sussi, du skal ikke have dårlig samvittighed. Jeg er normalt heller ikke så tidligt ude, men det er jeg i år, fordi jeg har fået julebloggen, og så skal jeg love for, at jeg kan få lavet noget - ha, ha. Desuden får jeg julegæster i morgen, så jeg ville gerne have, der var lidt julepyntet ;-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  10. P.S.: Lyder smukt med eucalyptus - lige min smag. Jeg laver dog sjældent adventskrans.

    SvarSlet
  11. Hej. Nej, hvor er det flot og hvor er du kreativ. Det er virkelig stilfuldt og smuk udsmykning. Vauv.

    SvarSlet
  12. Kære Marlene, du er flittig, og hvor er det fint : - ) Her er det blevet til et dejligt, lille grantræ i en halveret whiskytønde ved hoveddøren. Om der kommer lys på træet, må de nærmeste dage vise; det ville helt sikkert se sødt ud.

    Kh Birgitte

    SvarSlet
  13. Kære,

    Birgitte og Birgitte - tusind tak skal I have :-)

    Det lyder smukt med dit juletræ, Birgitte. Vi får vist ikke lyst i vores i år, tror jeg ikke. Har placeret det helt oppe for enden af vores lille grusvej.

    Rigtig god weekend ;-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  14. Hej Marlene.
    Dine dekorationer er dejlige og lige til at lade sig inspirere af. Husløg og mos er skønne sammen.
    Det gule løglignende? Hvad er det i potten?
    Herligt at kunne følge din blog.
    God 1. advent og håber ikke alt blæser omkuld.

    SvarSlet
  15. Kære Anne,

    tak for din kommentar og velkommen på bloggen :-)

    Tak ;-)

    Det er kvæder, jeg har brugt i dekorationerne.

    Også rigtig god 1. advent til dig. Ja, det stormer noget - der er allerede røget nogle glas fra et af vore drivhuse :-/

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  16. Hej Marlene
    Er helt vild med dine dekorationer - jeg går meget op i at pynte op udenfor så suger ny inspiration til mig..
    Glæder mig til at se hvad du finder på i løbet af december på bloggen..
    Mange hilsener Karina

    SvarSlet
  17. Kære Karina,

    tusind tak, det er jeg glad for :-)

    Rigtig dejlig dag.

    Kh. Marlene

    SvarSlet

Dejligt, at du giver dig tid til at skrive en kommentar - tak :-)

ALLE kan skrive en kommentar - har du ikke en af de nævnte konti, vælger du bare "Anonym" eller "Navn" (har du ikke en webadresse, lader du feltet stå tomt).

Husk at tilmelde dig svar via email (nederst), da jeg altid besvarer din kommentar og ofte stiller spørgsmål :-) (dette er kun muligt, hvis du er logget ind på en af de nævnte konti).

Alle gæstebloggere får videresendt din kommentar.

Mange hilsner

Marlene