Tilbud på haveplan og stauder

Fra i år er havearkitekt Janne Fuglsang tilknyttet Staudefeen. Og det er vi rigtigt glade for. Godt nok laver jeg en del bedforslag (beplantning) til mine kunder, og jeg har selv mange haveidéer, men at skulle gå i krig med opmåling af en have  - det er nok ikke lige mig, og så er det fint at have professionel hjælp, vi kan henvise til :-)

I februar og marts måned får du 10% rabat ved bestilling af en haveplan gennem Staudefeen - vi formidler kontakten til Janne. Bestiller du samtidig stauderne hos os, får du 20% rabat på det samlede beløb (staudekøbet -plus levering).




Janne tegner store og små haver, og hun har blandt andet tegnet Den Blå Have på Egeskov.




Det er nu, haven skal planlægges - så er du i god tid og er klar til at plante ud i foråret :-)

11 kommentarer:

  1. Det lyder ellers godt Marlene, men jeg er så heldig, at jeg har min egen havearkitekt helt gratis. Det er skønt :o) til gengæld kommer hun med på planteture til fastlandet.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  2. Sikken mange dejlige ting du frister med i denne tid :-)

    Ha´en god onsdag
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Kære Marlene og Janne, da jeg i sin tid anlagde min haven foran mit værksted, fik jeg hjælp af en landskabsarkitekt, og de penge er da SÅ godt givet ud! Så mange gode ideer og bare det at få friske øjne på stedet er guld værd. Jeg kan varmt anbefale det. Jeg har 2000m2 have til, som på et tidspunkt også skal under en kærlig men MEGET fast hånd, og jeg vil helt sikkert ikke gå i krig alene:) Så super godt initeritiv! og så skal alle bedene fyldes ud af stauder fra dig:) super godt samarbejde! kærlig hilsen Helle

    SvarSlet
  4. Supergo idé med sådan et samarbejde - jeg får dog ikke lige brug for det :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  5. Tak for jeres kommentarer :-)

    Ja, det er unægteligt nogle penge, man kan spare, for både haveplan og stauder dertil kan jo ofte løbe op i ret voldsomme summer ;-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  6. Det er da en super god ide Marlene! :-D
    God arbejdslyst til jer begge to ;-)
    K.gro

    SvarSlet
  7. Rigtig god idé at samarbejde.
    Endnu et godt tilbud, man kunne blive fristet af ;-)

    SvarSlet
  8. Ingen tvivl om, at hvis jeg én dag vinder i Lotto, så ville jeg gerne have lavet en rigtig haveplan.... Det ville være perfekt lige nu, hvor der rigtig er tid til den slags.

    Sikke en god idé med sådan et samarbejde - håber det vil blive frugtbart for jer.

    Bedste hilsner fra Mette

    SvarSlet
  9. Det er en god idé og et godt match. En staudefe og en havearkitekt kan helt sikkert drysse tryllestøv ud over haverne. En have kan altid laves om, hvilket er væsentligt, når man selv går og eksperimenterer. Men med Jannes linjer og dine skønne stauder vil haverummet som udgangspunkt fungere og være til glæde for haveejeren i årene fremover. Jeg ønsker jer held og lykke med de innovative ideer.

    Kh Birgitte

    SvarSlet
  10. Held og lykke med samarbejdet, begge to! Der er ingen tvivl om at man i sidste ende kan spare penge ved at have en plan at gå ud fra. Der er ikke noget i vejen med at eksperimentere selv og gøre sig sine erfaringer - det er ganske sjovt og lærerigt, men jeg kunne da selv ønske at jeg havde konsulteret en fagperson og forelagt mine ideer, inden jeg gik i gang! Uha, hvor har jeg brugt mange penge på noget der ikke lige var det rigtige!
    Kh Helle

    SvarSlet
  11. Tusind tak, allesammen :-))

    Ja, jeg ville nok også have sparet mange ærgelser, hvis jeg i starten af min havekarriere havde kontaktet en havearkitekt. Det er ofte ved de store linjer, at tingene går galt.

    Kh. Marlene

    SvarSlet

Dejligt, at du giver dig tid til at skrive en kommentar - tak :-)

ALLE kan skrive en kommentar - har du ikke en af de nævnte konti, vælger du bare "Anonym" eller "Navn" (har du ikke en webadresse, lader du feltet stå tomt).

Husk at tilmelde dig svar via email (nederst), da jeg altid besvarer din kommentar og ofte stiller spørgsmål :-) (dette er kun muligt, hvis du er logget ind på en af de nævnte konti).

Alle gæstebloggere får videresendt din kommentar.

Mange hilsner

Marlene