Vil du vinde en staudepakke?

3 heldige havebananer (der har klikket på "synes godt om" Staudefeen) kan vinde en staudepakke - lodtrækningen foregår på vores Facebookside. Der trækkes lod den 1/7, og vinderne offentliggøres på siden.

Opdatering 27/6: Vinderne offentliggøres herinde på bloggen den 1/7, og fremtidige udtrækninger bliver foretaget herinde, da det tilsyneladende ikke er lovligt at have konkurrencer kørende på Facebook, og man må jo overholde reglerne!!! ;-)

1/7: Vinderne er (kontakt mig på staudefeen@mail.dk):


Birgitte Troest
Charlotte Damsted
Annette Mia Rentzmann Jøns



Pakken består af:

Anemone Pamina
Astrantia Buckland
Echinacea ‘Southern Belle’
Limonium latifolium
Phystostegia ‘Variegata’
Scutellaria altissima


Scutellaria altissima







14 kommentarer:

  1. Øj øj! Jeg har klikket for længst, kan jeg se, og det er jo ikke så mærkeligt! Kvalitet og hjertet på rette sted.

    Det bliver spændende! Jeg følger med med store øjne, næseborerne spilet ud og alle antenner rettet mod Facebooksiden STAUDEFEEN. ;D

    Super idé!

    Kh. Marianne med
    Den Helbredende Have

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord, Marianne - og ja, du har klikket dig ind for længst :-)

      Kh. Marlene

      Slet
  2. Nøj jeg vil gerne være en heldig havebanan - der er klikket ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super - tak Frk. GarnGlad :-)

      Kh. Marlene

      Slet
  3. Jeg har vist klikket for længe siden. Skønne stauder som gerne må pryde MIN have....:-)

    SvarSlet
  4. Øv!! Er stadig ikke på facebook og kommer det heller ikke. Men jeg kan enormt godt lige Staudefeen :o)) Knus

    SvarSlet
  5. Det kunne være skønt at kalde sig en heldig havebanan, MEN JEG HAR IKKE PLADS!! Dette var en opsang til mig selv, jeg SKAL holde pause og se det udvikle sig.... suuuukkk... det er jeg ikke god til!

    Held og lykke til de andre havebananer :o)

    SvarSlet
  6. Jeg har også klikket ind for længe siden, og i modsætning til fru "fnis";) så har jeg plads til de skønne planter;)

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  8. Tillykke til de heldige kartofler - øh rettelse - bananer ;-)

    SvarSlet
  9. Skønne planter du havde smidt i denne pakke, ærgelig man ikke var heldig..:o)

    SvarSlet

Dejligt, at du giver dig tid til at skrive en kommentar - tak :-)

ALLE kan skrive en kommentar - har du ikke en af de nævnte konti, vælger du bare "Anonym" eller "Navn" (har du ikke en webadresse, lader du feltet stå tomt).

Husk at tilmelde dig svar via email (nederst), da jeg altid besvarer din kommentar og ofte stiller spørgsmål :-) (dette er kun muligt, hvis du er logget ind på en af de nævnte konti).

Alle gæstebloggere får videresendt din kommentar.

Mange hilsner

Marlene