Bedpakker med rabat


Mange spørger efter færdige pakker med rabat (vi giver her 25-35%) - som vi tidligere har tilbudt på vores hjemmeside. Det gør vi nu igen.

Du kan vælge mellem buketpakken (stor eller lille), Bunddækkepakken, Den romantiske pakke, Gul-hvid pakke og krukkepakken (stor eller lille). Vælger du de store pakker (buketpakken eller krukkepakken), sparer du naturligvis mere. SE HER.

Pakkerne kan bruges i samme bed (ca. 1 kvm pr. pakke), men du kan naturligvis også splitte den ad og plante stauderne i forskellige bede :-)

Nogle af stauderne i pakkerne:

Geranium pratense 'Double Jewel'

Veronicastrum 'Lavendelturm'

Astrantia major 'Lola'

Thalictrum delavayi 'Hewitt's Double'

Echinacea 'White Meditation' (foto: Marco van Noort)

Trollius x cultorum 'Alabaster'







5 kommentarer:

  1. Hej Marlene.
    Dejlig blog - du er nu på min blogliste. Må hellere en smut ind på jeres hjemmeside og tjekke jeres havepakker ud.
    KH Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Heike - du er tilføjet min blogliste :-)

      Kh. Marlene

      Slet
  2. Uh, som du lokker :) Jeg har lige set du/I alle sammen kommer ril marked i Vedbæk den 7/8.9, Der er sat kryds i kalenderen, så om ikke før, så ses vi i hvert fald der. Håber du har nogle af de mega spændende riddersporer med, jeg er blevet virkelig glad for dem. Kh Anne Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Anne Mette, jeg er med til at arrangere en hel haveweekend ovre hos Birgit (Reimer) på Mathildestiens Planteskole (nu storkenaeb.dk) i Vedbæk, og jeg skal faktisk til møde derovre i morgen, hvor vi skal planlægge, hvad der skal ske - glæder mig meget :-)

      Kan godt forstå, du er vild med de riddersporer - de nye fyldte er fantastiske - ikke mindre end det ! ;-)

      Kh. Marlene

      Slet
  3. Det er en rigtig god ide....
    Mange havehilsner fra Susan

    SvarSlet

Dejligt, at du giver dig tid til at skrive en kommentar - tak :-)

ALLE kan skrive en kommentar - har du ikke en af de nævnte konti, vælger du bare "Anonym" eller "Navn" (har du ikke en webadresse, lader du feltet stå tomt).

Husk at tilmelde dig svar via email (nederst), da jeg altid besvarer din kommentar og ofte stiller spørgsmål :-) (dette er kun muligt, hvis du er logget ind på en af de nævnte konti).

Alle gæstebloggere får videresendt din kommentar.

Mange hilsner

Marlene