Ih, tak for den fine award :-)

Susanne fra Akelejer og andet har givet mig en award - tusind tak, Susanne. Jeg følger selv Susannes blog, der har skønne emner og smukke billeder.


Susanne skriver som grund: Staudefeen fordi hun er så fremme i skoene og hiver de skønneste planter hjem, som vi alle nyder godt af. Staudefeen har i flere år været en af trend sætterne inden for et bredt udvalg af stauder, og hendes smag falder godt i hak med min egen.

Den kommentar er jeg selvfølgelig rigtig glad for.

Awarden gives til en, der har under 100 faste læsere. Jeg er godt klar over, at man ikke kan se dette på min blog, fordi jeg ikke har lagt "Fast læser" funktionen på siden (synes, den er så grim - sorry! Det ender dog nok med, at jeg lægger den på), men jeg kan betro jer, at jeg har ganske få faste læsere - af samme grund sikkert, kan jeg forstå på flere (dog har en del tilmeldt sig indlæggene, men slet ikke 100). Men heldigvis er der livlig trafik fra bl.a. Staudefeens hjemmeside, og det er jeg rigtig glad for - men husk at I meget gerne må lægge en kommentar ;-)

Reglerne for videregivelse af awarden er:

* Gives til 3-5 blogs, der har under 100 faste læsere

* Du fortæller bloggeren via bloggerens kommentarfelt, at du har valgt vedkommende som modtager af awarden

* Du linker til den, du har fået awarden af og til de 3-5 blogs, du har udvalgt

Jeg giver awarden til:

Flora fra Haveplanter; det er en forholdsvist ny blog (men har vist allerede fået flere awards?), men en blog jeg altid er inde på. Blandingen af dyr og planter går rent ind hos mig, men det der især adskiller sig fra andre blogs, er de knivskarpe billeder, som man sjældent ser på nettet (Flora, ved stadig ikke, om mit nye kamera bliver et Nikon eller Canon - ender nu nok med en Canon ;-) ). Det er især pga. billederne, du får en award fra mig :-)

Dorthe fra Frøken Solhat; da hun har alsidige og interessante indlæg på sin blog og med skønne billeder. Jeg synes, at Dorthe skriver på en underholdende og humoristisk måde.

Birgitte fra Havebloggen; en altid interessant blog med masser af brugbare indlæg. Birgitte kan det der med at skrive - hun skriver til HAVEN, Isabellas og har også skrevet en bog. Mød hende også her som gæsteblogger.

Helga fra Idéhaven; da jeg altid lige skal checke seneste nyt derinde. Jeg synes, det er en hyggelig blog med masser af skønne input.

Desuden skriver de alle ret ofte på min blog, og det gør selvfølgelig også, at jeg automatisk bliver ført ind på deres blog (nysgerrigheden, du ved) :-)

4 kommentarer:

  1. Til Lykke med awarden.

    Svar på spørgsmål på min blog: Jeg kan godt huske, at du var der. Jeg har købt flere planter af dig på andre markeder, men jeg kan ikke huske, om jeg gjorde der på Karens Minde.

    Et godt bud med den gamle gartner. Jeg kan ikke huske det. Det eneste jeg kan huske, er at det var lige ved indgangen til markedet.

    Selvfølgelig må du sætte min blog på din liste.

    Hilsen Ina

    SvarSlet
  2. Spændende.. jeg kan jo helt sikkert genkende dig, når jeg ser dig (men ved ikke, at det er dig - Ina) :-)

    Din blog er sat på listen :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  3. Kære Marlene - Mange tak skal du have, også for de søde ord! :)

    SvarSlet
  4. Tusind tak for anerkendelsen søde Marlene det varmer....det ved du :0)
    Knus Dorthe

    SvarSlet

Dejligt, at du giver dig tid til at skrive en kommentar - tak :-)

ALLE kan skrive en kommentar - har du ikke en af de nævnte konti, vælger du bare "Anonym" eller "Navn" (har du ikke en webadresse, lader du feltet stå tomt).

Husk at tilmelde dig svar via email (nederst), da jeg altid besvarer din kommentar og ofte stiller spørgsmål :-) (dette er kun muligt, hvis du er logget ind på en af de nævnte konti).

Alle gæstebloggere får videresendt din kommentar.

Mange hilsner

Marlene