Hvilken browser bruger du?

Det er noget, jeg godt kunne tænke mig at vide. Grunden er, at jeg kan se, at både denne blog og min juleblog ser forskellig ud, alt efter hvilken browser man bruger. Specielt i Safari (til Mac) ser julebloggen ikke ud, som den skal (skrifttype, ramme om billederne osv.).

Derfor vil jeg være taknemmelig, hvis du vil skrive dit svar i afstemningen til højre på denne blog.

Jeg bruger selv Chrome, som jeg skiftede til fra IE for et års tid siden. Det skyldtes bl.a., at jeg ikke kunne se Faste Læsere funktionen i IE, og at Chrome kører meget hurtigere.

Tak :-)




6 kommentarer:

  1. Jeg har selv lagt mærke til at min blog tager sig forskelligt ud forskellige steder. Så det bliver interessant hvad du finder ud af. Jeg stemmer straks.

    SvarSlet
  2. Jeg bruger safari hjemme og Explorer på arbejdet jeg synes egentlig at min blog ser ens ud i begge browsere, men nu må jeg være opmærksom når jeg kommer på arbejde igen.

    SvarSlet
  3. Jeg brugte explorer til at begynde med, men opdagede at alle blogge kørte meget langsomt derinde, hvis de overhovedet ville virke. Derfor skiftede jeg til Chrome, her går det rigtig godt, synes jeg.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  4. Tusind tak for jeres ekstra kommentarer. Lisbeth (Høneballehaven), det var nemlig det samme med mig - en af grundene til, at jeg skiftede til Chrome. Jeg har dog også stadig IE liggende, men jeg kan faktisk stadig ikke se Faste Læsere på nogen som helst blogs i IE.

    Lisbeth, jeg har aldrig brugt Safari og anede ikke, der var forskel, men har nu fået en Ipad, hvor Safari er installeret, og jeg kan så se, at bl.a. skrifttypen på min juleblog ikke er den rigtige, som er vist.

    God weekend.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  5. Tak så kan jeg bedre forstå det hele ...jeg skal da ha skiftet ud...til chrome...Marlene..
    God jul.

    SvarSlet

Dejligt, at du giver dig tid til at skrive en kommentar - tak :-)

ALLE kan skrive en kommentar - har du ikke en af de nævnte konti, vælger du bare "Anonym" eller "Navn" (har du ikke en webadresse, lader du feltet stå tomt).

Husk at tilmelde dig svar via email (nederst), da jeg altid besvarer din kommentar og ofte stiller spørgsmål :-) (dette er kun muligt, hvis du er logget ind på en af de nævnte konti).

Alle gæstebloggere får videresendt din kommentar.

Mange hilsner

Marlene